Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

15- 1- 16 κυκλάμινα - "κακός αέρας", δουλειές

15- 1- 16 κυκλάμινα - "κακός αέρας", δουλειές

Κυκλάμινα παντού, σε απίστευτα χρώματα και άνθη!
(Μόλις άρχισε η βροχή στον τσίγκο)






Στην απόσταση της πάνω φωτογραφίας, με την παρακάτω, μπήκα και βγήκα σε διάφορα καταστήματα.
....Βγαίνοντας από ένα κατάστημα, αφού παρέδωσα κάτι που μού είχαν δώσει, μόλις απομακρύνθηκα στην γωνία (δυο μέτρα;) ένιωσα να μού τραβάει κάποιος με δύναμη τα μαλλιά μου, από πίσω.
Γύρισα απότομα.
....Δεν φιανόταν κανένας!...
Το ρεύμα, ίσως της πόρτας που έκλεισε πίσω μου, ήταν μακριά, δεν θα έφτανε, ως εκεί, κι όχι σίγουρα, στο κεφάλι μου...

Κατάλαβα την μετάφραση. Είχα θυμώσει πολύ τους εχθρούς μου, συν, κυρίως τον Σατανά.
Ενοχλήθηκε στο τόσο Βάθος και στο τόσο Ύψος, της ημέρα μου.
Αυτά. Δεν μού είχε ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.
Οράματα έχω δει.
Φαντάσματα, ναι.
Αγίους, ναι.
Την Παναγία, ναι.
Ταγκαλάκια, ναι.
Εικόνες να κλαίνε ή κάτι να λένε, ναι.
Και πολλά άλλα, ναι.
Τούτο, απλώς, καταγραφή, έτσι, για να υπάρχει.
Φυσικά, έκανα αμέσως τον Σταυρό μου, την Προσευχή μου και προχώρησα στις υπόλοιπες δουλειές μου, εφόσον πια, το Ιερό μου Προσκύνημα είχε ολοκληρωθεί, κι εκεί Ψηλά, οι δικοί μου νεκροί, συν ένας Φίλος, το είχαν δεχθεί!









κλεμμένη η φώτο απ' την γκουγκλ, καμία σχέση ή ομοιότητα με το παράξενο γεγονός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου