Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Πες μου, που πουλάν καρδιές - Δημήτρης Μητροπάνος

Μάνα είμαι εγώ, ντε;

Ού μπλέξεις με φωτογραφίες!

"Χρόνια Πολλά μαμάδες!"
Να είναι γερά και ευτυχισμένα, ΟΛΑ τα παιδιά του κόσμου!

"Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα", παιδιά μας!

Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΛΗ, ΕΣΕΙΣ!

...Τί να λέμε, τώρα....!

Είχα κλεμμένες φωτογραφίες με καρδιές και τις "έραψα" τραγουδιστικά, πριν λίγο.

...Αν πουλούσαν και ΥΓΕΙΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ, δε θα με σκιάζανε τα δάνεια, καμιάς τράπεζας!

...Το νου σας... που και πως, ψάχνετε την ευτυχία!

Με τόσα γράμματα που ξέρετε, μην κάνετε λάθος!

"Τον πρώτο αριθμό που κερδίζει! Το Συνταχτόν! Τί σ' έμαθα γράμματα;" έλεγε η δική μου η αγράμματη μάννα και με μάλωνε που δεν πετύχαινα το λαχείο...

Το "λαχείο" όμως... δεν είναι μόνο τα λεφτά...

"Το κυριότερο είναι η ΑΓΑΠΗ!", έλεγε μετά.
"Ξερό ψωμί και μαζί!"

Αυτό εύχομαι κι εγώ, η επίσης, αγράμματη... για ΟΛΑ τα παιδιά του κόσμου, για ΟΛΕΣ τις μαμάδες και τους μπαμπάδες, όμως!


Πες μου, που πουλάν καρδιές - Δημήτρης Μητροπάνος

Σύνορα 7 με 8 Μάη 2016

Δώρο γιορτών, καθυστερημένο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου