Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Πες μου, πώς γίνεται;

"Γίνεται να μην είναι "μετάληψη αγάπης" 
στην Ιντερνετική επι-κοινωνία μας;;;;"
 
Είναι μια φράση από τις SOS αναρτήσεις της Γιώτας.
Κράτησα μόνο αυτή, γιατί νιώθω την χαρά, τον ενθουσιασμό, την συγκίνησή της, κ.λ.π.
Αποδίδουν στα ανώτερα επίπεδα, οι Καλιτέχνες, (γενικά) όταν οι άλλοι άνθρωποι, έστω και αργά, σε "αναγνωρίζουν"!  
Εγώ υπήρξα απ' τους πολύ "νωρίς", οπότε, δεν τίθεται θέμα αναγνώρισης των ταλέντων της, (άλλωστε, τελευταία τρύπα του ζουρνά, είμαι), λογικότατο να χαίρομαι που είναι γερή και χαρούμενη!
Δεν το συζητάω!
Χαρές και Υγεία, εύχομαι στην ίδια και στην σίγουρα- αγαπημένη, οικογένειά της!
Χαρές και Υγεία, εύχομαι και σε όλους τους παλιούς και νέους φίλους της!

...Καλοκαιριάζει, γενικά οι χρόνοι στενεύουν, εύχομαι στην ίδια και στην παρέα της:
"ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ"!

Υγ. Η παρομοίωση της Γιώτας με "ανατρίχιασε", σέβομαι το ειδικό βάρος του "αέρα", γι' αυτό και μού πήρε χρόνο, να της σχολιάσω.
...Και πάλι, δύσκολο. Το κάνω από δω, γιατί η μέρα έφυγε, πάλι και δεν την πρόλαβα!

Σ'χωράτε, ιντερνετικοί φίλοι, ... καθείς με τις στιγμές του και τις εμπειρίες του!
Η σελίδα της ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΔΑΣ, Γιώτας Σπανού - Στρατή, είναι εδώ! 
Υγ.2. Δεν πάω τώρα, θα μού πάρει χρόνο και θα "μπλέξω". 
Προσεχώς, Πρώτα ο ΘΕΟΣ!

 
 

2 σχόλια:

  1. ...φύτρωσε, σαν τα ...σποράκια που έχω βάλει στις γλάστρες μου... Δεν έβαλα ποιά είναι ποιά
    και τώρα είμαι στην αναμονή... σιγά σιγά τα αναγνωρίζω...
    Θα τα αναγνωρίζω, με τον καιρό, σαν δυναμώνουν...

    Φιλί στα πεταχτά,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έπρεπε να κρεμάσεις ταμπελάκια, Γιώτα μου! Μπορεί να μην είναι η εποχή τους! Δεν φυτρώνουν όλα, όποτε θέλουμε! Θα μού πεις, έχετε πολλά χιόνια εκεί! Υπομονή, λοιπόν και ΚΑΛΗ ΣΟΔΕΙΑ!
    Έχε και το νου σου, πάντως, γιατί ο Ομπάμας, δεν μάς τα λέει καλά!
    Φιλιά κι από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή