Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Ελένη Βιτάλη - Κιβωτός ( Στίχοι )

Ελένη Βιτάλη - Κιβωτός ( Στίχοι ) 

Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Ελένη Βιτάλη

Γεννήθηκα στην Κιβωτό
μαζί με τ' άλλα ζώα
και τώρα εδώ σας τραγουδώ
δαιμόνια κι αθώα

Γεννήθηκα και μου 'δωσαν
για προίκα μια μαγκούρα
να τη βαράω με δύναμη
στου νου την καμπούρα

Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας
κι ο γιος μου τ' ανταλλακτικό
θα 'ναι εντάξει μια ζωή στη δούλεψή σας
είναι από άριστο υλικό

Γεννήθηκα με ένα γιατί
μες την καρδιά κρυμμένο
ποιους μάγκες εξυπερετώ
ποιοι μ' έχουν κουρδισμένο

Με φέρανε και μου 'πανε
ποτέ μιλιά μη βγάλω
πως είναι που γεννήθηκα
προνόμιο μεγάλο

Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας...

Γεννήθηκα στην Κιβωτό
εννιά και δεκατρία
την ώρα που οι πλανήτες μου
βαράγαν μα...

Μαρία με τα κίτρινα
με βάση τα δεδόμενα
εδώ ο πλανήτης χάνεται
κι εσύ την είδες γκόμενα

Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας
κι ο γιος μου τ' ανταλλακτικό
θα 'ναι εντάξει μια ζωή στη δούλεψή σας
είναι από άριστο υλικό

I was born in the ark
with the other animals
and now, here I sing for you
shrewdy and innocently

I was born and they offered me
as a dowry, one crook
to use with force
upon my mind

A component I am, of your machine
and my son is the spare part
he will be ok, for a life's time, at your service
he is made of a great material

I was born with a why
inside my heart, hidden
which ones I serve
which ones have me wound up

They brought me and told me
never to have a voice
that I was born is
a big honor

A component I am, of your machine...

I was born in the ark
at 9.13
a time when my planets *
were ma...**

Maria in the yellow clothes
based on the data
our planet is being massacred
and you have seen yourself as a frail
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου