Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Κράτα λίγο ακόμα!

...Το να ξυπνάς από όνειρα που σε τρομάζουν, είναι μια λύτρωση, μια ανάσα, δεν το συζητάμε!

...Το να είσαι ξυπνητός όμως, και το ν' ακούς "τρομακτικές" ειδήσεις, απίστευτες "νοητικά', δεν ξέρω τι κάνεις!
Σαλτάρεις, δεν σαλτάρεις, ψάχνεσαι και πού να σε βρεις;
Κι αν σε βρεις, τί να σε κάνεις;
Τί βιβλία και τί θρίλερ, μού λέτε!
Γραμμένοι είμαστε, γραμμένοι!
Δε θέλω να ξέρω, τίποτ' άλλο!
Πολλά για τα όριά μου, μα την αλήθεια μου!

Εδώ ο Πούτιν, εκεί ο Πούτιν, ποιος είναι ο Πούτιν;;;;

Εδώ εγώ, εκεί εγώ, υπάρχω εγώ;

Οι 6 σωσιες του Πούτιν | makeleio.gr 

Και γιατί έξι;

Έχω μια κολοκυθιά που κάνει, πόσα κολοκύθια;

Πάλι εκεί, καταλήξαμε! 

Στις κολοκυθιές...

Αλίμονό μας! Δεν μπήκε καλά ο Ιούνης!

Κρατάτε γερά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου