Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Κράτα την Άνοιξη




Κράτα την Άνοιξη
Ερμηνεία Αφροδίτη Μάνου Χάρης Γιούλης |Ποίηση Γιώργος Δουατζής | Μελοποίηση Χάρης Γιούλης | Από το βιβλίο-cd Κράτα την Άνοιξη

Μην τους πιστεύεις έλεγες
κούφια τα λόγια τους
παίζουν με την ελπίδα
κι εγώ μιλούσα για την Άνοιξη


Δυο κουκίδες σε μια ανθρωποθάλασσα
που πίστευε στην Άνοιξη
εμείς
κι εσύ να παίζεις την εικόνα μου στα μάτια σου
και να λες κράτα την Άνοιξη μέσα σου
γιατί δεν θα έρθει καθώς λες

Εγώ έχω εσένα έλεγες
μια κιθάρα
και την πλάτη φορτωμένη όνειρα

Μου φώναζες πως θέλουνε
να μας σβήσουν τα όνειρα
να λέμε με σκυφτό κεφάλι Ναι
να κάνουμε την πίστη αυταπάτη

Κι εγώ μιλούσα για την Άνοιξη
κι εσύ να παίζεις την εικόνα μου στα μάτια σου
και να λες κράτα την Άνοιξη μέσα σου
γιατί δεν θα έρθει καθώς λες

Εγώ έχω εσένα έλεγες
μια κιθάρα
και την πλάτη φορτωμένη όνειρα
Garde le printemps

Ne les crois pas tu disais
leurs mots sont creux
ils jouent avec l’espoir
et moi je parlais du Printemps

Deux petites taches dans une marée humaine
qui croyait au Printemps
nous
et toi de te moquer de mon espérance
et de me dire de garder le Printemps en moi
parce qu’il ne viendra pas comme tu dis

Moi je t’ai toi tu disais
une guitare
et des rêves plein la tête

Tu me criais qu’ils veulent
effacer nos rêves
nous faire dire Oui la tête basse
transformer la foi en une illusion

Et moi je parlais du Printemps
et toi de te moquer de mon espérance
et de me dire de garder le Printemps en moi
parce qu’il ne viendra pas comme tu dis

Moi je t’ai toi tu disais
une guitare
et des rêves plein la tête

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου