Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Δεν έχω υπομονή για κάποια πράγματα,

Non ho pazienza per alcune cose, non perché sia diventata arrogante, semplicemente perché sono arrivata a un punto della mia vita in cui non mi piace più perdere tempo con ciò che mi dispiace o ferisce.
Non ho pazienza per il cinismo, critiche eccessive e richieste di qualsiasi natura.
Ho perso la voglia di compiacere chi non mi aggrada, di amare chi non mi ama e di sorridere a chi non mi sorride. Non dedico più un minuto a chi mente o vuole manipolare. Ho deciso di non con...
Δείτε περισσότερα
Δεν έχω υπομονή για κάποια πράγματα, όχι επειδή έχω γίνει υπερόπτης, απλώς και μόνο επειδή ήρθα σε ένα σημείο στη ζωή μου που δεν μου αρέσει να σπαταλάς άλλο χρόνο με ό, τι λυπάμαι ή κακό.
Δεν έχω υπομονή για τον κυνισμό, την υπερβολική κριτική και τις απαιτήσεις οποιασδήποτε φύσης.
Έχω χάσει τη θέληση να ικανοποιώ αυτούς που δεν με συμπαθούν, να αγαπώ που δεν με αγαπάνε και να χαμογελάω σε αυτούς που δεν μου χαμογελάς. Μην ξοδέψεις πάνω από ένα λεπτό να τους ανθρώπους που λένε ψέματα, ή θέλουν να χειραγωγήσουν. Αποφάσισα να μην ζουν περισσότερο με το τεκμήριο, την υποκρισία, την ανεντιμότητα και τον φτηνό έπαινο.
Δεν θα ανεχτώ επιλεκτική πολυμάθεια και την ακαδημαϊκή αλαζονεία. Δεν παρακολουθώ μέσω της ασάφειας και πιο για κουτσομπολιό. Δεν αντέχω τις συγκρούσεις και τις συγκρίσεις. Πιστεύω σε έναν κόσμο των αντιθέτων, γι ' αυτό αποφεύγω ανθρώπους δύσκαμπτος και άκαμπτος. Στη φιλία απεχθάνομαι την έλλειψη αφοσίωσης και την προδοσία.
Δεν οδηγώ με ανθρώπους που δεν ξέρουν να επαινούμε ή ενθαρρύνουμε.
Η αισθησιαρχία βαριέμαι και έχω δυσκολία να δεχτώ αυτά που δεν τους αρέσουν τα ζώα.
Πάνω απ ' όλα, δεν έχω υπομονή για όποιον δεν αξίζει την υπομονή μου.
Η μέριλ στριπ
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου