Κυριακή 10 Απριλίου 2016

και το έδιωξα μακριά

Πρωί Κυριακής, ώρα 8:06, 10 Απρίλη, Δ' Νηστειών, . και, και,
πριν λίγο, κάτι πήρε το μάτι μου... μια κακή είδηση!
Κάτι για πυρκαγιά, νεκρούς, θρησκείες...
Έφυγα.
Δεν στάθηκα ακόμα να μάθω....
Δε θ' αλλάξει και κάτι, ανάλογα με τον χρόνο που μαθαίνει μια Καλή ή κακή είδηση, κάποιος!

...Θα πω... μόνο, για ποιον λόγο, σοκαρίστηκα.

Απογευματάκι ήταν, χθες, που ξάπλωσα για λίγο.
Μα, δεν είχα κλείσει, ακόμα, τα μάτια και μια σκηνή, σαν φωτογραφία, πέρασε από μπροστά μου.
Άνοιξα τα μάτια, ήμουνα ξυπνητή, δεν ήταν όνειρο, σηκώθηκα, τελικά, δεν έκλεισα μάτι, όσο πτώμα κι αν ήμουνα σωματικά και άυπνη.

...Πριν δω, πριν μάθω, περιγραφή:

Λατρευτικός χώρος αριστερά άνθρωποι που ανήκαν σ' αυτόν τον χώρο, πόρτα, πλησίαζαν ομάδα άλλων ανθρώπων, με εχθρικό φόντο... στο βλέμμα.

Με τρόμαξε... δεν το μετέφρασα.
"Επιρεασμένη", είπα στον εαυτό μου και το έδιωξα μακριά, πολύ μακριά....

Σοκαρισμένη και συνάμα, το χειρότερο, υπάρχουν ειδήσεις... κι όσο κι αν εγώ καθυστερήσω να μάθω, δυστυχώς, κάποιο κακό έγινε, πάλι, κι αυτό, επειδή οι άνθρωποι πιστεύουν με λάθος τρόπο, φανατικά.

Πίστεψε όπου θέλεις, χωρίς να κάνεις κακό.
Δεν σ' ενοχλεί κανείς! Γιατί ενοχλείς;

Δεν ξέρω. Αλήθεια, δεν ξέρω που θα μας βγάλει... η οικονομική κρίση.
Η γεννιά μας  έμαθε να σέβεται όλους τους ανθρώπους...
Μορφωθήκαμε... είπαμε.
Γιατί όμως, πάμε τόσο πίσω;
Ποια συμφέροντα μας πάνε;

Ώρα 8 και 25

7 σχόλια:

  1. Καθυστερώ...
    http://www.enikos.gr/international/382295,India-Reportaz-gia-85-nekroys-kai-emfanish-twn-prwtwn-vinteo-ths-pyrkagias-BI.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει πολλές κακές ειδήσεις... πάλι, δυστυχώς!
    Δε θέλω, ακόμα, να μάθω, δε θέλω!
    Καθένας μας ζει, τις δικές του στιγμές , κ.λ.π. κ.λ.π.
    Καλή μας μέρα, με Δύναμη Καλοσύνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προέχει!


    Κυριακή, 10 Απριλίου 2016
    Σ' χωράτε και βαράτε!
    ...Μαζί με την θερινή ώρα... πήγα και μια βδομάδα μπροστά!
    Πειράζει;
    Ο Μέγας Κανών με μπέρδεψε, απ' την προηγούμενη Πέμπτη!
    Νόμισα εκείνη την βραδιά ότι τον έχασα και κόλλησα μετά!
    "Θα διορθώσωμεν" τα λάθη μας, προσεχώς!
    Όποιος τρέχει, θα κάνει και λάθη.
    Όποιος κάθεται, πώς να τα κάνει;
    Σ' χωράτε και βαράτε!
    Δικαιολογημένα και να γελάσετε, ελεύθερα!

    Χάρηκα!
    Κέρδισα μια βδομάδα!
    Στεναχωριόμουνα, γιατί δεν θα προλάβαινα τις δουλειές!
    ΤΥχερή, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις ειδήσεις τις έμαθα τ' απόγευμα, τελικά.
    Εκτός του ότι είναι μεγάλο κρίμα, δε λέει για εχθρούς, χαίρομαι που δεν συνέπεσε η "σκηνή" μου, γιατί, τότε, θα "πάθαινα" και πολύ!

    Συνάμα, πέτυχα μια ανάρτηση στα κατοχικά, που μιλάει για όνειρα. Εγώ "όνειρα" λέω πολλά "πράγματα" Αλλιώτικα, μαζί.
    Δυστυχώς, δεν με πείθουν ότι κάποια δεν στέκουν και να μην τα δίνουμε σημασία...
    Σού δίνουν εκείνα και τα καταλαβαίνεις.
    Δυστυχώς, κάποια πράγματα, δεν εξηγούνται με πολλές λεπτομέρειες.
    Έχω δει "ονειρα" ή "Φωνές", και οράματα που βγήκαν κατά γράμμα και με κάθε λεπτομέρεια, τόσο, που να το φοβάσαι το θέμα, να στεναχωριέσαι και να μην καμαρώνεις ή υπερηφανεύεσαι γι' αυτό.
    Σ' αυτά τα "επίπεδα", δεν φτάνεις "τυχαία".
    Έχεις απορρήψει πολλά, πρώτα, βάση λογικής και μετά, σε "πάνε" εκείνα ή σε προειδοποιούν για "κάτι".

    Το λινκ των παιδιών είναι εδώ:
    http://katohika.gr/ellada/t%E1%BD%B0-%E1%BD%84neira-kai-oi-daimones/

    Πολλές φορές θέλω να σχολιάσω εκεί, αλλά επειδή σχολιάζουν όλοι ανώνυμα, προτιμώ να τα λέω με την υπογραφή μου, απ' την σελίδα μου.

    Και δαίμονες υπάρχουν, βεβαίως και ταγκαλάκια, και μόρρες, και κάτι άλλο που το ψάχνω ακόμα, και ψυχή μετά θάνατον υπάρχει και πολλά!

    Καθένας λέει τις εμπειρίες του απ' τις γνώσεις του. Εγώ τις καταγράφω χρόνια κι εκεί κατέληξα.
    Υπάρχουν πολλά που δεν ξέρουμε, δεν βλέπουμε και δεν ακούμε.

    Τό 'γραψα κι αυτό, όκευ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν ο Χαρδαβέλας έκανε ενημερωτικές εκπομπές, εγώ είχα ήδη, πολλές εμπειρίες.
    Δεν ξέρω αν είναι χάρισμα αυτό.
    Εξαρτάται πόσο σε φθείρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας το γράψω εδώ.Το πρωί ξύπνησα από ένα περίεργο όνειρο. Το μυαλό μου το μετέφρασε κάπως, για σεισμό.
    Είδα πρόσωπα που εκτιμώ, για πρώτη φορά στην ζωή μου. Είχα καιρό να μάθω νέα τους και ανησύχησα.
    Περίμενα να περάσει λίγο η ώρα, μπήκα στο ίντερνετ. Σεισμός εδώ, σεισμός εκεί, σεισμός παραπέρα, αυτές τις μέρες. Και μια μαύρη σελήνη που ο καθένας λέει τα δικά του.

    Τηλεφώνησα. έμαθα νέα τους, είπα το όνειρό μου και να προσέχουν.
    Μετά, έγινε 5αρι στην Κορώνη Καλαμάτας.
    Ευτυχώς, όλα καλά, εκεί!
    Αν γίνει κι άλλος; Πόσο Καλά θα είμαστε; Δεν ξέρω. Σε ΚΑΛΟ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βράδυ και μετά το ΑΝΤΙΟ του Ουντέζε (Δευτέρα, δεν μού το είπε), ήρθα να δω ειδήσεις.
    Ισχυρό σεισμό στην Ελλάδα προβλέπουν σεισμολόγοι - BINTEO
    https://www.youtube.com/watch?v=rSlvOYlEwS0

    Ας πάει σε θάλασσα, Θεέ μου! Λυπήσου τους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή