Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Ποιός "χάνεται"; Γιατί; Σε "ποιο" σημείο και γιατί;

Χαμένη ήμουνα, ψάχνωντας ένα μάρκετ που θυμόμουνα, αλλά μάλλον, είχε κλείσει.

Έτσι, βρέθηκα και μπροστά στο γράφει, τι;

Το φωτογράφησα, φυσικά.

Δυο άνΔρες, με ρώτησαν: "γιατί φωτογραφίζω;"

"Γιατί μ' αρέσει".

"Τί σ' αρέσει; "κ.λ.π.

Μίλησα, δεν κολώνω. (έτσι γράφεται; Κόκκινο βγάζει.)

Κι ύστερα, ο ένας, ο πιο άνΤΡΑΣ: (απ' το τράγος, βγαίνει)

"Κι εμένα μ' αρέσουν οι ωραίες γυναίκες, σαν κι εσένα!"

.... κ.λ.π.

Δεν κωλώνω. (Τρία τα ω, μας έφυγε το ε, στο τρεία, το αλλάξαμε.)

"Να σ' αρέσουν! Φυσιολογικό είναι στους άντρες, να αρέσουν οι γυναίκες..."κ.λ.π. είπα και έφυγα, χαμογελαστή, τάχα, γιατί πρέπει να ξέρεις και με ποιον μιλάς και πόσο να το τραβήξεις.

Έχω "σπουδάσει" και καφενείο, ξέρω από άντρες, άνδρες και μη.








Άλλο το να χάνεσαι, (πολλές οι φυσιολογικές εξηγήσεις) κι άλλο να θέλουν να "χαθείς"!
Έχει διαφορά.

Για προσέχ'τε, λίγο παραπάνω, περικαλώ... με τα "τυχαία" των δρόμων και άλλων!

Εγώ, που απέκτησα πρόβλημα "ευθείας" και άλλα... δεν πληρώνομαι, με το να "μιλάω" στον "αέρα".

Το "μ' αρέσει" με το "δίνομαι για το ΚΑΛΟ", ενός ή πολλών, απέχει πολύ.

Έχω θυσιάσει πολλά, αδύνατο να τα φανταστείτε!

....

Υγ. Εκεί στα κέρδη και στις πληρωμές, (για τα μπλογκς, φαίνεται - ποτέ δεν είχα διαφημίσεις) επειδή μπορεί και να δικαιούμαι, τελικά, (στο you tube,  έτσι κατάλαβα, με αφορμή τον περίεργο, πρόωρο θάνατο του Παντελή) κι επειδή, πάντα παίζουν διαφημίσεις (χωρίς να ξέρω, ότι αυτό μπορώ να το απογορεύσω) στα βιντεάκια μου, (δέκα χρόνια, τώρα!) ας μου πει κάποιος, πώς; κι αν έχω να λαβαίνω, να τα πάρω, να τα δώσω στους πνευματικούς δημιουργούς (που νομίζουν άλλα!) και αποφασίζουμε εδώ, στον αέρα, που πρέπει να τα δώσουμε, αν συμφωνούμε, γιατί... δυστυχώς, η Ελλάδα έχει "μοιραστεί" στα δυο!

(οι παρενθέσεις μπήκαν μετά - μη σταθείτε στην σύνταξη - κουράστηκα! Έχω κλείσει 7ωρο, με ευθείες και στροφές και ανίκητα για άλλους "εμπόδια". Πολλά και τα εισαγωγικά. τελείτσα.)

Ειδάλλως, ξέρω εγώ τι θα κάνω!
Έχω πολλά Τάματα που περιμένουν... σε δρόμους και μη.

Εγώ, δεν θέλω τίποτα!

Και το ΤΙΠΟΤΑ, με Λευκή γραφή, βάλ' τε κι ένα κυκλάμινο δίπλα, να μην κουράζει στο μάτι.

Όσο ανάγκη οικονομική κι αν έχω, τα "δώρα" μου, δεν τα "πουλάω", κι έχω κάνει πολλά... νομίζω.

Κι ας μη βιαστούν κάποιοι ιερείς, να με κατατάξουν, αμέσως, στο ότι, μόλις έκανα "αμάρτημα"...

Άλλο "ταπείνωση", κι άλλο "κλωτσοσκούφης"!...

Δάσκαλος που δίδασκε τα έλεγε.

Αυτά.

22 σχόλια:

  1. Φύγαμε πολύ απ' το 7ωρο... αλλά, έτσι κι αλλιώς...

    Όσο "μπορώ"
    έχουμε σκούπα, έχω σφουγγαρίστρες, καλή χλωρίνη, έχου...!
    Εγώ, να δεις, φίλε!

    Έχω άλλο βαμβάκι, άραγε, για τ' αυτιά, για να κοιμηθώ λίγο, με τους φυσιολογικά, για την ώρα, θορύβους!

    Τί έγραφα;

    Όλα τα προϊόντα "περπατούν", πια;
    Και γιατί έψαχνα τόσο, για να βρω ένα μάρκετ, πάνω απ' τον δρόμο;
    Γιατί;
    Πόσο καλά, μπορεί να μην πάω;

    Δε συνεχίζω ότι έγραφα.
    χαίρεται, γιατί ο κύριους, έχει κι βιτέξ!

    και χρειάζομαι, αλλά, δεν κατέβω, γιατί, για να κατέβεις, πρέπει να βγάλεις το νυχτικό, να γίνεις μοντελάκι, κι εγώ, ακόμα, δεν κοιμήθηκα!

    Πάρ' τε σκυτάλη, εσείς, οι "ξυπνητοί" την ημέρα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πως απαγορεύουμε τις διαφημίσεις:


    όταν παλαιά ανέβαζα βίντεο, υπήρχε επιλογή αν ήθελα ή όχι να μπαινουν διαφημίσεις. Τώρα, δεν την βλέπω πουθενά...

    και επίσης, https://support.google.com/youtube/answer/6013276?hl=el
    αυτό γράφει για τα πνευματικά δικαιώματα... φαίνεται ενδιαφέρον

    τέλος, μού είχαν πει ότι για κάθε θεατη τού βίντεό... μπορείς να παίρνεις χρήματα. Λεπτομέρειες δεν ξέρω. Ούτε ξέρω ΠΟΥ πήγαινε για να πάρει τα χρήματα που τού αναλογουν...

    Αλλά, γίνεται. Ένα εισόδημα από το γιουτιούμπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καληνύχτα, Λαμπρινή! Σόρυ! θα σού απαντήσω άλλη στιγμή, γιατί τώρα 'παίζω" πόκερ, με τα εμπόδια, τα τεχνητά, ξέρεις!
    Άμα δεν ξέρεις, σε "παίζουνε"... οπότε, παιδεύεσαι!
    Πες μου, μερικές, που θα το κάνανε και δεν θα κοίταζαν τον νεροχύτι τους;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάτσε, να γυρίσω, μην είμαι αγενέστατη!
    Ποτέ δεν έψαξα, εκτός απ' τα σχόλια που έκλεινα σαν γενική εντολή, όταν έγιναν ελληνικά, δηλαδή και καταλάβαινα, γιατί πρώτα, έκανα κινήσεις παπαγαλίας.
    Έβλεπα ότι έδειχναν διαφημίσεις τα βιντεάκια μου, αλλά νόμιζα πως είναι υποχρεωτικό, για το κέρδος του γιου τιουμπ.
    Πριν λίγες μέρες που έμαθα ότι χάκαραν και πήραν τα ποσοστά απ' τις διαφημίσεις του Παντελή, Παντελίδη, είπα, οκ.! Πολλές προβολές, πνευματικά δικαιώματα,ο αδικοχαμένος Καλλιτέχνης, κι από 1 λεπτό να είναι, ήταν λεφτά!
    Μέρες μετά, μού έκανε κλικ.
    Τόσα χρόνια, τόσα βιντεάκια, τόσες προβολές και 10 ευρώ να είναι, αν πράγματι, έπρεπε να μού ανήκουν, να τα πάρω, να τα δώσω, ρε παιδάκι μου! και σ' αυτούς που μ' έκαναν να κλείνω αβέρτα βιντεάκια και τους ζημίωσα, και τα ρέστα, να τα χαρίσω, όπου αξίζει, όσα κι αν είναι!
    Μα, την αλήθεια μου, το σκέφτηκα, γι' αυτό και το έγραψα!
    Δεν έχω χρόνο να ψαχτώ μόνη μου. Δεν καταλαβαίνω κι από οδηγίες, εκτός, αν μού δείξουν, οπότε, αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο, θα απευθυνθώ σε ποιο υπεύθυνο.
    Για ρώτα εσύ, που ξέρεις και παλιούς.
    Κάποιοι είναι η δουλειά τους, μόνο το ίντερνετ, άρα θα ξέρουν!
    Δεν είμαι στο Φεις, αλλιώς θα ρωτούσα, δεν κολώνω.
    Έτσι "διορθώνω' και την λάθος εικόνα που έχουν για μένα, κάποιοι καλλιτέχνες.
    Κόκκινα, κόκκινα, ή βουβά, παρατηρήσεις, πήρα κι εγώ, κι έσβηνα, ότι νά 'ναι!
    Δεν ξανακοίταξα, δεν συνέχισα να σβήνω, απαιτούσε πολύ χρόνο και πόνο.

    Έψαχνα προχθές... τραγούδια κλαμμένα και στιγμές... για τον αδελφό μου... πού να τα βρω;
    Είμαι και χάος!
    Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, πάντως!
    Θα την βρούμε την άκρη, κι αν πάρουμε λεφτά, θα πάμε να μοιράσουμε δώρα, μαζύ με κουπάκι!

    Παλιά... μοίραζα πολλά δώρα.
    ΧΡόνια, τώρα.... δανεικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...Νά 'ναι καλά... οι Τράπεζες που μάς "σώσανε"...
    Ούτε τα σώβρακα δικά μας, ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υγ. Δεν ενδιαφέρομαι για παρόν και μέλλον. Βλέπεις, άλλωστε, ήρθε κορεσμός. Οι ειδήσεις με κρατάνε, κι άντε, κι αυτό το κουσούρι με την μηχανή και τα πολλά κλικ. Και μετά, λέω, ας τα δει κι οκόσμος, αφού τα είδα κι εγώ! Σπίτι τα βλέπω! Μη νομίζεις πως στήνομαι στους δρόμους και χαζεύω! τα πόδια περπατάνε, εκπαιδεύτηκε και το χέρι στα ακούνητα, εκτός απ' της νύχτας, που εκεί, δεν κάνουν οι μηχανές μου.
    Φιλιά, κορίτσ' η ευθεία μου!
    Τα>3 >3 >3 φαίνεται ότι τα ξέχασα, αλλά, δεν είναι έτσι!
    Απλά, έμπλεξα, γενικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kατερίνα... είσαι αλτρουϊστρια (=δεν κοιτάς τον εαυτόν σου, μονον τους άλλους)

    Κατερίνα... είσαι αχτύπητη...

    Κατερίνα... ρώτησα.. και μού είπαν ότι όντως ΙΣΧΥΕ αυτό με τα βίντεο, αν όμως ήσουν δημιουργός του τραγουδιού (εγώ νόμιζα, λάθος, ότι ίσχυε αν ανέβαζες ΑΠΛΑ ένα οποιοδήποτε βίντεο... )

    Τώρα, στην σημερινή εποχή, για να πάρεις χρήματα, πρέπει νάχει ακουστεί το τραγούδι στην πίστα... Δηλαδή νάσαι συνθέτης ή στιχουργός ... και να το έχει πει κάποιος τραγουδιστής στην πίστα. Έτσι Εσύ ως ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ πια του τραγουδιού, τότε και μονον, θα ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να λάβεις χρήματα.

    Πηγαίνεις στην εταιρεία; ... πνευματικών δικαιωμάτων... και τα λαμβάνεις.

    Κρίμα... δεν τόχα καταλάβει καλά...

    Αυτά...

    Τι άλλο;... Αυτά... Όλα καλά!!! Πολλά περαστικά... προσοχή στον λαιμό... και όπου μπορείς... Σε θελω γερή!!!

    Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάνε τα δώρα, πάνε τα λεφτά, Λαμπρινίτσα, κι έπιασε βροχίτσα... και την κράτησα!
    Ήταν πολλά τα λεφτά, Λαμπρινίτσα, που χάσαμε;
    Τώρα; Πάνε τα Δώρα!
    Καλέ, μ' έκανες και γέλασα!
    Τότε, τί πνευματικά δικαιώματα μου ζητάγανε;
    Απ' την τσέπη μου;
    Όχι απ' αυτά που νόμιζαν, πως εγώ εισέπραττα;
    Τί θα τους έδινα;
    Φυλακή;
    Άρα, κάναμε μεγάλη ζημιά, εμείς οι γιουτουμπάδες, πράγματι και ποιος τα κλείνει, τώρα;
    Θέλει και δουλειά, παν κι αναμνήσεις, 500, 500 φωτο, σε κάθε βιντεάκι!
    Μόνο οι στιχουργοί, δηλαδής, πληρώνονται!
    Μάλιστα!
    Κι εκείνοι που δεν μάς μαλώνουν που τουςκλέβουμε, είναι πλούσιοι;
    Νόμιζα... (μακριά νυχτωμένη)πως ήταν και θέμα τραγουδιστών!
    Σού έχω πει, πως θύμωσα και με την Αρβανιτάκη;
    Άρα, θέμα στιχουργού, είναι!

    Ρε, συ,διαφημίσεις όμως, βάζουν παντού! Ακόμα και στα νιάου της γάτας μου!
    Μήπως δικαιούμαι από κει;
    Έχω και με βροχή και με πουλάκια που κελαηδάνε, μήπως;
    Δεν ξέρουν από πίστα αυτά, δεν θα πάρουν χαμπάρι!
    Μ' έκανες και γέλασα!
    Κρίμα;
    Τι λες, κορίτσι μου!
    Ο μη έχων κέρδος, τότε, δεν δίνει και κέρδος, οπότε, δεν σβήνω τίποτα απ' τα παλιά!
    Ας τα βουβάνουν! Να μείνουν μόνο οι φωτογραφίες μου, χρόνια που δεν γυρίζουν πίσω, θέλω!
    Λέω, τώρα...
    Μήπως μάς χρωστάνε καναδυό μπράβο, μερικοί - μερικοί, που τους κάναμε με τα λάικ και λάικ, αστέρια;
    ...Πίστα βρίσκουμε, εσύ φωνή έχεις, γραφή έχεις, προχώρα!
    Εσύ θα σύρεις τον χωρό των δώρων, Καλή μου Κυρία!
    και σε παιδικό ή Δημοτικό, ότι καλύτερο!
    Ξεκίνα!

    Αυτό το αλτ τουρίστρια, όλο λέω να πάω στην ετυμολογία, δεν πήγα ακόμα!
    Την τρίτη φορά που θα το πεις, θα ψάξω να δω, αν πέφτω κοντά στην έννοια ή στον τουρισμό!
    Ποιο λαιμό; Να ήταν μόνο; και λαβύρινθοι μαζί, είπανε και αξονικές έκανα πάλι, τίποτα δεν είχα στην ξερή κεφάλα μου, ούτε καν, μυαλό!
    Σταυρό κάνω και όρθια!
    Σταυρό και ξαπλώνω, αναλόγως τις ζαλάδες, απ' όπου κι αν έρχονται και λέω κι ευχαριστώ, όταν ξυπνάω και ζω!
    θα την βρούμε (συναγερμός αυτοκ. νωρίτερα πέταλα) την άκρη!
    Κι εσύ!
    καιρό το σκέφτομαι, αλλά σήμερα θα σου έγραφα: Σταυρό φοράει η τρίτη καρδιά; Αν όχι, Να φορέσει!
    Ευχαριστώ, χαίρεται!
    Κι εγώ, θέλω γερόΝ και ευτυχισμένοΝ, όλοΝ τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τσά! είπα και περίμενα με κιχ!
    Ήταν μεγάλο, πάει χάθηκε!
    Κι όμως, νάτο!
    τσουπ, κι ήρθε! Πάρ' το, να βγω κι εγώ, γιατί σήμερα... τα φορτώσαμε στον γάϊδαρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υγ. δεν σού είπα, να γελάσεις!
    Τρεις ευθείες, έχω!
    Φαίνονται σαν γρατσουνιές στην ακτινογραφία.
    Εγώ νόμιζα πως έφυγε κάποιο καρφί απ' το μηχάνημα και ζωγράφιζε ευθείες!
    Πάθαν πλάκα οι γιατροί!
    "Μα, πώς τα καταφέρατε, έτσι, κυρία μου; Τί κάνατε;"
    Δεν είχε δει φαινόμενο σαν κι εμένα, ο ντόκτορ!
    Καθόμουνα στραβά στον υπολογιστή, αλλά μάθαινα στον λαιμό μου να πηγαίνει ίσσσσσια!
    Ε, εκεί, πήρε στροφές, έφερε ζαλάδες, πάρτην και κάτω, απροετοίμαστες στιγμές.
    Ενώ πας να μαγειρέψεις... να πέσεις... να καεί το πελεκούδι!
    Εκεί που περνάς φανάρια... να μη σου περιγράψω.
    Θα πάρει χρόνο... κι εμένα θα με φάει η βρώμα, υποθέτω.
    ωστόσο, μόλις καταλαβαίνω πως οι ευθείες μου κοιμούνται, τσουπ και κάνω πιο πολλές και μόλις όμως, το πάρουν χαμπάρι, κάτσε δυο μέρες τάβλα, για τιμωρία!
    Με Εκατάλαβες;
    Είμαι για να κλαις και να γελάς!
    Φιλάκια της, μακριά από υπολογιστή, είπαν!
    Αμέ!
    Άλλοι είναι η δουλειά τους. Τί κάνουν;
    Δε μπορεί, κάτι κάνουν!
    Έτσι θα κάνω κι εγώ, κι είμαι εδώ, μπόλικο, πάλι!
    Διεκδικώ το δικαίωμα του εθελοντικής μου προσφοράς απ' το σπίτι, λέω, και το κάνω!
    Κάποιοι θα μ' ανάψουν ένα κερί, στο μέλλον, δεν ξέρεις!
    Φιλιά και κοίτα να μ' ανάβεις συχνά, άμα ... πάω ταξιδάκι.
    Τί λες, καλέ;
    Έχω ανεκπλήρωτα, όχι όνειρα, Άλλα, ακόμα, οπότε, μη σκας!
    Έχω αγώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υγ. τελικό
    Να πεις κι από μένα "Ευχαριστώ" στον φίλο ή φίλη που σου είπε τα μαντάτα και μάθαμε και ενημερωθήκαμε (και κλάψαμε - δεν φάνηκε) και γελάσαμε μαζί!
    Νά 'ναι Καλά, να μάς τα "λέει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεστάπα μου, ποταμέ μου

    είσαι ποταμός... ατελείωτος... και αστέρι...

    Κρίμα τα βιντεάκια σου.. Εδώ, ο κάθε γιουτιουμπ φίλος κάνει βιντεάκια...εσύ θα τα σβήνεις; Αμ δε!!!!

    Μπορεί τα δικαιώματα να αφορούν και τους τραγουδιστές... μπορεί... οποτε, κι οι τραγουδιστές.. θα παίρνουν ...κάτι... (φαντάζομαι)...

    Μπορεί να την βρούμε την πίστα, και εδώ...συνθέτης!!!! Περιμένω στίχους από σένα... και πάμε!:!!!!!

    τέλος θα δω τον μικρό κάποια στιγμή... και θα δω, φοράει σταυρό, το αστέρι μου.. θα του πω να τον βάλει

    αν θυμηθώ θα πω της φίλης το ευχαριστώ... (γιατί κουρκούτιανε το μυαλό). Τότε, που μού το είχε πει, ήταν όταν της είχα βάλει μουσική σε δυο ποιήματά της.... Α, εποχές... δόξας...! :) = χαμόγελο στο φέις...

    Εξακολουθείς νάσαι απίθανη

    Σε χαίρομαι

    μάκια πολλά και <3 για σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο θέλει πλούσια ανάπτυξη, τ' αφήνω για μετά, που θα πιάσω καρέκλα!
    Τώρα, θα σε μαλώσω! Καλέ, δεν είδες ότι πάω μια βδομάδα μπροστά;
    Γελάει ο κόσμος!
    Τάχα, κοίταζα την ανοιχτή ατζέτα και δε θα έκανα λάθος!
    Φέρε κοσκινο! Ντρέπομαι!
    Φιλιά!
    Έξτρα δουλειά, πάλι!
    Εμ! Άμα πας να προλάβεις τα "εμπόδια", δε βγαίνει.

    Κι ο ποταμός, δεν είχε γέφυρα... ακόμα!

    Εγώ; Σε τί διαφέρω εγώ; Στην ποσότητα;
    Άστο, ξέρω. Λίγα είναι καλά, από τύχη!
    Έχουμε και αυλή, άμα δεν βρούμε!
    Αν και ζω "ποιητικά", χλωμό, πες την Γιώτα!
    Γιες το άλλο.
    Πούντα; Δείξ'τα!
    Πήρα δόση Γαλήνης, σήμερα, γι' αυτό!
    Λέγε, λέγε το κοπέλι, απάντησε η γρίτσα!

    Φιλιά, τα λέμε!
    Διαμαρτύρεται ο νεροχύτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. https://www.youtube.com/watch?v=-nrs38IMViA

    (οι φώτο είναι άλλου... επιλογές... )...(στην αρχή ο τόνος μου δεν είναι καλός.. μετά είναι πιο σταθερή η φωνή... )...

    και...

    https://www.youtube.com/watch?v=ur5AcKt0Oy8
    (αυτό , έχει καλόν τόνο από την αρχή... )... (Και μάλλον μού αρέσει πιο πολύ από το πρώτο... )...

    (Τώρα ντρέπομαι... αλλά... αυτά είναι τα βίντεο... από μένα... )...

    την εβδομάδα μπροστά... δεν την πρόσεξα... προσπαθούσα να δω ποια είναι η 16η;; Απριλίου του 2016 μάλιστα... αλλά... δεν έδωσα πολύ σημασία...

    αστέρι... καλό σου βράδυ... :) = χαμόγελο στο φέις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κουρίτσ' άργησα, αλλά είχα ανοιχτές πολλές καρτέλες!Για πάρτη σου διέκοψα ροή... μόλις είδα κόκκινο σημαδάκι σχολίου!
    Αργά το είδα!
    Πάω και θα σου πω, αν πρέπει να ντρέπεσαι!
    Στις 16 τί θα γράψω, άραγε; Φιλιά στα γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλέ! Μόλις άρχισε βροχή στον τσίγκο, πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είσαι υπέροχη, Λαμπρινή και στα δυο! Και ακαπέλα και με μελωδία ψυχής! Πολύ τρυφερά ακούσματα, Εύγε! Νομίζω το β', μού ήταν γνωστό. Πρέπει να το είχα ξανακούσει. Λάικ, όμως, απ' αυτόν τον λογαριασμό, δεν είχα!
    Τώρα; Τί κάνουμε, τώρα, να μη σε μπερδέψω στις αναρτήσεις με τα θρησκευτικά μου;
    Α! Μυαλό!
    Πάμε, αδέσποτη, για να μην τα χάσω, κιόλας!
    Να είσαι υπερήφανη πολύ, για σένα και να μην ντρέπεσαι, γιατί οι φερετζέδες, όπως πάμε... θα μάς επιβληθούν, οπότε, δείχνε κούτελο και φωνή!

    αχ! αυτός ο έρωτας, τί κάνει!
    Λογικό το ντύσιμο των φώτο, λογικότατον!
    Εύχομαι να τον βρεις, επιέλους, κι εγώ κουμπάρα, αλλά... φτωχή κουμπάρα, μην περιμένεις πολλά!
    Φιλιά, πάω, προχώρα, βάλε και απ' την άλλη την μοσυική που ΚΑΛΑ, κατέχεις και πάμε για στάδια, ξεχνάμε τις πίστες!
    Αισιόδοξες είμαστε, μπορούμε!
    Έχεις ΠΟΛΛΑ προσόντα, Λαμπρινή, άσε τα αστεία!
    Έφυγα, γιατί δεν βγαίνει όλη η "ΑΝΩΤΕΡΗ ΥΛΗ" του πρωινού μου σήμερα!
    Αύριο με το ΚΑΛΟ, ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!
    Τα λέμε, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μουσική. (δεν φταίω! Αυτά κολλούν κι αργούν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ευχαριστω πάρα πολυ!!!... αα... τα έκανες και ανάρτηςη... ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!! Χίλια ευχαριστώ...

    είσαι πολυ ευγενική... μερσι... <3 καλημέρα...με υγεία αυτή η εβδομαδα... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επίσης, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Τα "είπα" εκεί: http://aikaterinadespoti.blogspot.gr/2016/04/blog-post_11.html?showComment=1460350399678#c787158502947859614

    ΑπάντησηΔιαγραφή