Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

"Ή ημιμάθεια είναι χειρότερη απ' την αμάθεια";

Φεύγοντας απ' την άλλη μου σελίδα, μού 'ρθε τούτο στο μυαλό:

"Ή ημιμάθεια είναι χειρότερη απ' την αμάθεια".

Κολοκύθια, τούμπανα!

Δεν ξέρω ποιος σοφός το είπε, (παρότι, ψάχτηκα λιγάκι στην γκουγκλ), αν εκείνος ήταν παντογνώστης, εγώ, (της Κατερίνας, κι ας γίνει και σλόγκαν, λίγο με νοιάζει), όσο ζω, θα προσπαθώ να "μαθαίνω", κι ότι "κρατήσει η κούτρα κι η γκλάβα μου", που λέν' και στο χουριό μου!

Πού 'σαι, Σωκράτη, που ευτυχώς, κάτι για σένα έμαθα νωρίς, και συμμετείχα κι ενεργά, μάλιστα, για την δίκη της αθώωσής σου, κάποτε!

Μετά, δεν έμαθα, Αν αθωώθηκες!
Δεν πρόκανα...!

Έμαθα άλλα, όμως, κάτσε!
Όλα, κι όλα!

Υγ. "Σοφοί" όλου του ... ΤΩΡΑ, ενωθείτε, γιατί μείναμε πολύ στην σοφία των χαρτιών, κι όχι της πράξης!

Πρωτόγραφο: Άντε να πάω και στα δικά μου, τα σοφούλια μου...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου