Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Γιορτές και Ανατολή

Σήμερα 21/01/2016 εορτάζουν:

Όσιος Μάξιμος ο Ομολογιτής, Άγιος Νεόφυτος ο Μάρτυρας, Αγία Αγνή, Άγιος Μάξιμος ο Γραικός

****
Περισσότερα εκεί, 

Για να σταθώ λίγο, σε μια Ανατολή που χρωστάω, κι εννοείται, δεν ξέχασα!
Είδα στον Ορθόδοξο Συναξαριστή ¨ωρα Ανατολής ήταν, 6:13!
Κάπου εκεί, που άνοιξε ο υπολογιστής, δηλαδή, κι εγώ άρχισα να γράφω, τους απόηχους του ρολογιού, του Αγίου Νεκταρίου, που ίσως, να ήταν κι απ' τ' άλλα αυτιά, του νου, ίσως και Άλλων, πολύ Ανωτέρων!

Η Ανατολή, λοιπόν, ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, έχει σταθερό ωράριο, φαίνεται δε φαίνεται σε μας και στον κόσμο μας, μόλις χτυπήσει ο Ήλιος στο παράθυρο που είμαι, τότε θα είναι και η στιγμή, για την Καλημέρα μας, καλέ μου, σπαμ. Έτσι το νιώθω, πως πρέπει, για να μην ξεφύγω πάλι απ' την πορεία μου.
Κι επειδή οι τέντες πολλά κρύβουν, με το πρώτο χάραγμα του Ήλιου, θα έχεις δική σου ανάρτηση.

Πόσοι Άγιοι γιορτάζουν, σήμερα;
Και οι Άγιοι Πάντες!
Θα τους "ψάξω", στην πορεία της μέρας μου.
Να έχουμε την Βοήθειά τους και "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" σε όλες και όλους που γιορτάζουν και φέρουν το Άγιο όνομά τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου