Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Έσω έτοιμος; Ανατολή

Καλημέρα Ήλιε - Μάνος Λοΐζος

Ανέβηκε στις 28 Ιουν 2011
http://tetradiosofias.blogspot.com
http://paletasofias.blogspot.com
Ζωγραφική - Αγιογραφία - Δημιουργία Βίντεο Σοφία Αμπερίδου

"Ένα τραγούδι γίνεται ξανά δικό μας..
να λάμπει σαν τον ήλιο ..στις καρδιές των ανθρώπων."
~Αφιερωμένο στη Μυρσίνη Λοΐζου~

Μουσική - Μάνος Λοΐζος, Στίχοι - Δημήτρης Χριστοδούλου
Τραγουδούν ο Κώστας Σμοκοβίτης, η Αλέκα Αλιμπέρτη & Χορωδία
Θα τον μεθύσουμε τον ήλιο, σίγουρα, ναι

Θα τον τρελάνουμε τον φίλο, σίγουρα, ναι
με το νταούλι και με το ζουρνά, καλημέρα ήλιε, καλημέρα
με το νταούλι και με το ζουρνά, καλημέρα ήλιε, καλημέρα
Γελά ο ήλιος κι αμολιέται στα στενά
Χορεύει πάνω στο νταούλι κι αρχινά
Το κόκκινο για τη ροδιά,
το πράσινο για τα παιδιά για της Μυρσίνης την ποδιά μια Παναγιά




Θα τον μεθύσουμε τον ήλιο, σίγουρα, ναι
Θα τον κρατήσουμε τον ήλιο, σίγουρα, ναι
πάνω στις στέγες, μέσα στις καρδιές,
καλημέρα ήλιε, καλημέρα
πάνω στις στέγες, μέσα στις καρδιές,
καλημέρα ήλιε, καλημέρα

Γελά ο ήλιος κι αμολιέται... 326831 προβολές
920 Πάνω χεράκια
23 κάτω χεράκια

****

Πόντος - Την πατρίδα μ' έχασα

2.704 προβολές Πριν από 3 χρόνια
http://tetradiosofias.blogs... και http://paletasofias.blogspo...
Ζωγραφική και Δημιουργία βίντεο clip Σοφία Αμπερίδου

Στίχοι: Χρήστος Αντωνιάδης - Μουσική: Κώστας Σιαμίδης
Πρώτη εκτέλεση: Αχιλλέας Βασιλειάδης & Γιάννης Κουρτίδης
Αφήγηση : Γ. Συμεωνίδης

Δημοσιεύτηκε στις 17 Μαΐ 2012
http://tetradiosofias.blogspot.com και http://paletasofias.blogspot.com
Ζωγραφική και Δημιουργία βίντεο clip Σοφία Αμπερίδου


Στίχοι: Χρήστος Αντωνιάδης - Μουσική: Κώστας Σιαμίδης
Πρώτη εκτέλεση: Αχιλλέας Βασιλειάδης & Γιάννης Κουρτίδης
Αφήγηση : Γ. Συμεωνίδης

Την πατρίδαμ' έχασα,
έκλαψα και πόνεσα.
Λύουμαι κι'αρόθυμώ, όι-όι
ν' ανασπάλω κι' επορώ.

Ρεφραίν:
Μίαν κι' άλλο ΄σην ζωή μ'
σο πεγάδι μ' σην αυλή μ'.
Νέροπον ας έπινα, όι-όι
και τ' ομμάτα μ' έπλυνα.

Τά ταφία μ' έχασα
ντ' έθαψα κι' ενέσπαλα.
Τ' εμετέρτς αναστορώ, όι-όι
και ΄ς σο ψυόπο μ' κουβαλώ.

Ρεφραίν...

Εκκλησίας έρημα,
μοναστήρα ακάντηλα,
πόρτας και παράθυρα, όι-όι
επέμναν ακρόνυχτα.

****
Πήγα στο κανάλι της Σοφίας, να "κλέψω", να σας φέρω την εικόνα του προφίλ της και συγκλονίστηκα...
Θα ήθελα να μείνω, να τα δω όλα, μα βγήκα ήδη απ' την πορεία μου, και πήγαινα να ετοιμάσω την ανάρτηση "Έσω έτοιμος", να μη με βρει απροετοίμαστη το πρώτος φως του Ήλιου, στο παράθυρό μου!

Συνεχίζω, να με βρω, για να εξηγήσω, και "κάτι".

Η γκουγκλ το έχει εξαφανίσει...
Δεν με πειράζει. Αρκεί που ανέτειλε και "κάτι" από μένα.
Έφτασε μέχρι εκεί που μπορεί να φτάσει το ύψος της μόρφωσής μου και του Ανώτερου Χεριού, του τυχαίου....

 *************************
77705 προβολές  171 Πάνω χεράκια, 10 Κάτω χεράκια

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ, ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ - ΒΟΛΟΣ! 

Ανέβηκε στις 18 Μαΐ 2009
Καλημέρα Ήλιε, Καλημέρα, Κατερίνα Δε. ΣΤΑ.ΠΑ., ήλιος, θάλασσα, γλάροι, ΒΟΛΟΣ

****
Ήταν το επόμενο τυχαίο, άρχισε μόνο του!
Το κρατάω.
Τίποτα τυχαίο σ' αυτή την ζωή!
Το ήξερα χρόνια, δεν το έμαθα χθες.


Ξυλούρης Νίκος - Ντιρλαντά ( Ntirlanta ) 

Απίστευτο! Απίστευτο!

Πού με πήγε!

Απίστευτο!

Δεν είχα προλάβει να ανεβάσω ένα άρθρο, χθες (το έχασα που είναι), όπου έγραφε περίπου, κι ο τσαγγάρης, Τέχνη κάνει, κ.λ.π.

 

7:27, χάραξε, σπαμ, άρχισε να γκριζάρει το τζάμι μου, αλλά... πάλι θ' αργήσω να βγω, δεν είμαι έτοιμη, θα είναι μισή η Καλημέρα μου, αν δεν ολοκληρωθεί η ανάρτηση, τουλάχιστον, γράφοντας αυτά τα κύρια συστατικά, που ήθελα να έχει μέσα!

Προκύπτουν πιο κύρια, αργώ!

Για τον τσαγκάρη, τώρα πέτυχα αυτό, που το κρατάω, ΕΔΩ. εδώ. (Τίποτα! Επιμένει, δε θέλει να σας το φέρω! Άκυρον το ΕΚΕΙ!!!

***************

«Έσο Έτοιμος» – «Be Prepared»

Το ρητό «ΕΣΟ ΕΤΟΙΜΟΣ» είναι παγκόσμιο Προσκοπικό ρητό και θυμίζει ότι ο Πρόσκοπος είναι πάντοτε έτοιμος για να εκτελέσει το καθήκον του.

Ο προσκοπισμός,

είναι μια εθελοντική, μη πολιτική παιδαγωγική κίνηση, για νέους ανθρώπους, ανοικτή σε όλους, χωρίς διάκριση καταγωγής, φυλής ή πίστης, με σκοπό να συμβάλλει στην ανάπτυξη των νέων σωματικά, διανοητικά, κοινωνικά και πνευματικά μέσω της αλληλεκπαίδευσης με έμφαση στην υπαίθρια ζωή. Η κίνηση δημιουργήθηκε το 1907 από τον Λόρδο Μπέηντεν Πάουελ και αυτή την στιγμή περιλαμβάνει 25 εκατομμύρια μέλη σε 217 χώρες και περιοχές.
Πάτε για συνέχεια, αν θέλετε! (για να μη χασομεράω!) 

****

Κι  εδώ
Εγώ το έγραψα με ω.

7 και 44, ασπρίζει καθαρά η τέντα μου και πολύ άργησα.

Ήθελα να γράψω, επί της ουσίας, πως κάποτε η Κ, έκανε πολλά βιντεάκια, χωρίς να κατέχει!
Τα έκανε με αγάπη, όμως και σεβασμό προς την Τέχνη και την κάθε στιγμή, Ανώτερη ή κατώτερη, της ζωής της.
Ο γάτος, νιαρ, ακόμα....!
Αγριεύει!
Ελπίζων να μην έχει βάλει στο μάτι την Ελπίδα μου! Πολύ πλησιάζει ο ήχος του, να έχω και το νου μου, σπαμ! 

Κάποια στιγμή λοιπνό, μέσα στο χρόνο, είδα πως το βιντεάκι μου ήταν πρώτο, απίστευτα πρώτο για την δυναμική μου.
Συγκινήθηκα, βεβαίως, ήταν και κρυφό καμάρι μου και φανερό, κάποιες στιγμές, όταν ήμουνα πεσμένη ψυχολογικά, τα ανθρώπινα....ζητούσα και καναδυο παλαμάκια.

Τότε, κάπου στο Φέις.
Στο πρώτο κυκλάμινο, με τα 5000 άτομα, που σβήστηκε σε μια νύχτα, με άλλο τραγούδι αφορμή.

Εκεί λοιπόν, έχοντας και πολλούς διασήμους φίλους, πέτυχα αυτό το αριστούργημα συνδυασμού Τέχνης, βιντεάκι.
Ίσως έκανα και φίλη την Σοφία Αμπερίδου, δεν θυμάμαι.
Το ανέβασα όμως, το έδειξα.
Παρ' ότι ημερολογιάκιας, δεν θυμάμαι αριθμούς, ποτέ.
Μη σας γελάσω.
Στην ουσία.
Κάποια στιγμή, ίσως και το ίδιο βράδυ, ίσως και σε κάποιο μπλογκ, έγραψα, παρ' όλο που το δικό μου το βιντεάκι είναι πρώτο, αξίζει να δείτε αυτό και να το στηρίξετε, γιατί αφορά Τέχνη, ενώ το δικό μου, ΤΥΧΗ!
Από τότε, έμεινε σχεδόν, στάσιμο το δικό μου.
Και ζήλεψα και με πλήγωνε, τα ανθρώπινα
ΚΑΜΠΑΝΑ;
Ρολόι!!!!!
Άγιε Νεκτάριε!!!
8!!! τα νταν!!!
Σεβασμός και Σαυρός, κι ας είναι ρολόι!
"Γράψε, την αλήθεια σου", σα να μού λέει!
....τα ανθρώπινα, που λέγαμε.
Το ξέχασα στην πορεία, το ξεπέρασα.
Υποκλήθηκα και σεβάστηκα την Τέχνη.
Κι ύστερα, όμως, όταν ήρθε το αγαπημένο χωριό στο Φεις, το "έδειξε" ο ανθρώπινος εγωισμός μου, καναδυο φορές, πήρα καναδυο λάικ και θαυμαστικά, έμεινε εκεί, να το βρίσκω, τουλάχιστον, εγώ!
Δε με νοιάζει να το δείτε, δεν μπήκα να σβήσω πολλά βίντεο εκεί, σ' αυτό το κανάλι, γιατί μου "μιλούσε" αυτό το βιντεάκι.
Αυτά, κ.λ.π. πολλά.
Δεν είμαι έτοιμη για περισσότερα, απαιτείται να είμαι Οκ και στις επίγειες υποχρεώσεις μου, εφ' ω, ετάχθει, μόνο να συμπληρώσω, πως κάποιες εικόνες εκεί, δεν είναι όλες από Βόλο.
Είναι κι από Στάση στον Άγιο Κων/νο, πηγαίνοντας προσκυνηματική εκδρομή στον Άγιο Εφραίμ.
Πάλι μπροστά μου και παντού, Καλημέρα μας!
να σβήσω και το φως, εφόσον φαίνεται στην τέντα, πια, ότι είναι παραφωνία!
Το Φως της μέρας, Φυσικό Φως!
Κλείνουμε. Κάναμε κι ένα τσακ - κλικ, μηχανής, ας βγει έτσι, κι αυτή και η προηγούμενη ανάρτηση, χωρίς να δω, τίποτα, γιατί θα πάει μεσημέρι, και μας πήρε ήδη, δυο ώρες, να πω, μόνο μια Καλημέρα, που χρωστάω!
Έσω έτοιμη, Κατερίνα;
Κουνάω κεφάλι. Δε γνωρίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου