Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Φωτογραφίες

Επιβάλλεται να μένει στην σιωπή, ένας άνθρωπος, προκειμένου να βρει τον απαιτούμενο χρόνο, να δει την ζωή του και τον ίδιο τον εαυτό του, μέσα απ' αυτήν.
Ομολογώ, έβγαλα πολλές φωτογραφίες αυτές τις μέρες.
Για να τις βγάλω, σημαίνει πως έγινε το πρώτο "κλικ" του μυαλού μου, τότε.
...Μετά, ξεχωρίζοντάς τες, θες δε θες, στέκεσαι, γιατί "βλέπεις¨κάτι παραπάνω, απ' ότι πρόλαβε η ματιά σου, εκείνη την στιγμή.
Ομολογώ... αν "ξύπνησα" κάπως, το οφείλω στις φωτογραφίες.
Γι' αυτό και αποφάσισα να τις ανεβάσω, τουλάχιστον αυτών των ημερών, για να υπάρχουν.
Δεν διεκδικώ βραβείο καλού φωτογράφου.
Να μη χαθούν κάποιες στιγμές, θέλω και ξέρω πως θα σωθούν, μόνο, δημόσια!
Οι "κλέφτες", δεν είναι πάντοτε κακοί!
Έχω χάσει πολύτιμες φωτογραφίες που τις θυμάμαι μία - μία και με λυπεί πολύ που δεν θα τις ξαναδώ.
Επίσης, έχω καταστρέψει πολύ καλές φωτογραφίες και στιγμές, δημοσιευμένες που πάνω έγραφαν το όνομά μου, γιατί έτσι με συμβούλεψαν ειδικοί τότε, κι εγώ "τσίμπησα"...
"Πνευματικά δικαιώματα" που λένε... και χρήμα με ουρά!
Αχ! κατειρήνα, εσύ και τα λάθη σου!
Πάμε και πήγε 7 και 18 Σάββατο πρωί
Γιατί έγραψες εδώ, τώρα;
Πού ήταν το βιαστικό;
Τί μας είπες;
Ξέρω 'γω; Βγήκε!
ΚΙ ότι βγαίνει το γράφεις;
Έλα μου, ντε!
Εδώ δεν "φαίνονται" και πολύ τα άχρηστα.
Έτσι πάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου